Det går inte att få fram händelserna i adminverktyget.
Jag förstår inte riktigt vad som hänt, för jag lyckades administrera några provkvitton jag själv skickat in via appen. Men nu är det stopp.
Jag klickar på kundlistan, väljer sen mitt eget företag och klickar på siffran under 'nya händelser' 33 kvitton.
Ibland kommer hela listan med kvitton upp, ibland inte. Då kommer bara rubrikraden upp. I rubrikraden är alla rubriker inställda på *alla*, så det ska inte finns nåt där som stoppar nåt.
Om listan med kvitton kommer upp, och jag sen klickar på det äldsta, för att hantera, så händer inget. Bara en tom ruta kommer upp.
Nu har vi även fått in en extern kund, så nu börjar det bli brådis. Inte heller dennes kvitton går att få fram.
Jag klickar på kundlistan, väljer sen mitt eget företag och klickar på siffran under 'nya händelser' 33 kvitton.
Ibland kommer hela listan med kvitton upp, ibland inte. Då kommer bara rubrikraden upp. I rubrikraden är alla rubriker inställda på *alla*, så det ska inte finns nåt där som stoppar nåt.
Om listan med kvitton kommer upp, och jag sen klickar på det äldsta, för att hantera, så händer inget. Bara en tom ruta kommer upp.
Nu har vi även fått in en extern kund, så nu börjar det bli brådis. Inte heller dennes kvitton går att få fram.
Följ inlägget
0
följare
Vi har märkt att det strulat med detta i de fall då företaget du försöker jobba med saknar bokföringsmetod. Välj inställningar på kunden, följt av fliken Bokföring, och fyll i bokföringsmetod där så borde det fungera bättre sedan.
Vi hoppas ha en bättre lösning för de fall när bokföringsmetod (och annan relevant information) saknas inom kort.
Mvh,
helt plötsligt kan jag inte få fram mina händelser fast bokföringsmetoden är ifylld. Vad kan ha hänt ?
Vänligen
Åsa
Är det så att händelserna inte laddar eller ser du bara delar av händelserna eller inga alls?
Kontrollera så att du inte har något filter aktivt, du kan återställa alla filer genom att trycka på "Återställ filter" i händelse listans nedre del.