Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

lägga till användare för tidrapportering

Hej! Vi har ca 10 anställda som vi vill ska kunna använda tidsrapporteringen. Vi vill dock inte att de ska kunna se vad sin kollega har rapporterat in för timmar samt timpris. Går detta att undvika?

Kommentarer

  • Hej Louise,

    I appen under Tidrapporter ser man som användare inte andra användarens timmar och priser.

    M v h
  • Hur lägger man till fler användare för tidsrapporteringen?
  • Hej Louise,

    För att bjuda in användare behöver ni tillgång till administrationsverktyget.
    Om ni inte redan har tillgång till detta kan ni läsa om tjänsten här:
    DF Administrationsverktyget

    Om/när ni har tillgång till detta väljer du "Användarhantering" i menyn till vänster. Klicka sedan på "Bjud in användare" längst till höger för det aktuella företaget.
    För att användaren ska kunna registrera tider behöver du välja appversion "Fullversion" vid inbjudan.

    BL Tidredovisning
    I administratörsverktyget (Digitala företaget) kan man dock inte urskilja vilka tider som registrerats av respektive användare. Om ni har behov av detta rekommenderar vi istället programmet BL Tidredovisning med tillägget BL Webbtid. Här kan ni läsa mer om dessa tjänster:
    BL Tidredovisning
    BL Webbtid

    Skriv tillbaka eller ring oss om ni har några funderingar.
    Tel. 0650-541400

    Med vänlig hälsning
    Johan Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.