Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Problem vid inloggning med lösenord

Hej!
Vi har flera kunder som upplever problem vid inloggning med lösenord då man tidigare har använd lösenord och gått över till bank-id.

Vi trodde dessa inloggningssätt kunde användas parallellt (tex. då man inte har tillgång till bank id).

Är det någon inställning vi har missat eller hur funkar det?

Tack på förhand!
Daniel Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Det finns inga kända problem rapporterade vad gäller inloggning med lösenord, vilka problem är det som upplevs?

    Man kan precis som du beskriver använda inloggningssätten parallellt så det ska inte vara några konstigheter. Möjligtvis kan det vara en idé för användarna att testa återställa sitt lösenord och se om det fungerar efter det.

    Mvh,
    William Support
  • Har lagt upp ett konto administrationsverktyget. När jag sen går till admin.digitalaforetaget.se kommer bilden "logga in till dina webtjänster" upp.
    Mitt kundnr skrivs automatiskt i användarnamnet. Har skrivit in det användarnamn jag valt men den säger att anv.namn eller lösenord är fel. Har även bytt lösenord men kommer ändå inte in. Det hoppar alltid tillbaka till mitt kundnr som användarnamn.
    Carola Jungeby
  • Hej Carola,

    Testa att tömma cashen i din webbläsare, se nedan hur du gör detta. Ring annars vår telefonsupport på 0650-541405 så hjälper dom dig.

    http://www.rensacachen.nu/

    M v h
    Anders Support
  • Jag vill logga in i appen med lösenord. Fick besked om att jag måste förnya länken. Då står det att jag inte är användare. ???
    Anna Norlén
  • Jag vill logga in i appen med lösenord. Fick besked om att jag måste förnya länken. Då står det att jag inte är användare. ???
    Anna Norlén
  • Hej,
    Just nu har vi problem med detta och våra utvecklar jobbar för att lösa problemet. Vi hoppas att vi har en lösning under dagen.

    Med vänlig hälsning, 

    Julia Support
  • Liknande problem här. Skspade ett konto och började lägga in uppgifter.
    När jag några timmar senare skulle logga in igen säger appen att "användaren existerar inte".
    Om jag provar att registrera nytt konto vägrar den då "användarnamnet är upptaget" (vilket är min unika mail adress...) Prövar jag glömt lösenord säger den åter att användaren/mailadress ej existerar..... moment 22

    Sven
  • Hej Sven,

    Du ska nu ha fått en länk till din mail för att kunna skapa ett nytt lösenord.

    Med vänliga hälsningar
    Maja Support
  • Den hade gått ut stod det. Skicka igen.

    Perry
  • Hej,
    Jag har skickat en ny länk nu.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Tack, men får samma felmeddelande att länken gått ut.
    Perry
  • Sven
  • När jag loggar in med lösen ord eller bank-ID (har provat båda) Så loggas jag in för att sedan snabbt kastas ut igen. Använder Android.

    Annelie Raquette
  • Hej,

    Vi har just nu ett problem när man loggar in på telefoner med android. Vi jobbar på att lösa problemet.
    Det du kan göra för att jobba är att gå in via webbläsaren på adressen app.digitalaforetaget.se

    Med vänliga hälsningar
    Maja Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.