Till senaste kommentaren

Ser inte kundens kontaktperson mm i kundlistan

Hej
I kundlistan ser jag bara kundens bolagsnamn, inte kontaktperson, e-post och telnr som jag lagt in. Kan det bero på att kunden kanske inte laddat ner appen?
agneta Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,

    Ser du inte kolumnerna så kan du klicka på Återställ filter uppe i det högra hörnet så ska kolumnerna komma fram igen.
    Är det tomt i kolumnerna så kolla så att du har fyllt i uppgifterna under Kugghjulet längst till höger på kundens rad i Kundlistan. Där under fliken Företag ska du ha fyllt i uppgifterna. Fungerar det ändå inte så beror det troligtvis på att kunden inte har loggat in i appen. Återkom om uppgifterna inte kommer upp fast kunden har loggat in.

    Med vänliga hälsningar
    Maja Johansson Support
  • Nu har kunden aktiverat och lagt i ett kvitto, jag kan se att han gjort det men kan inte komma in och se kvitto och kontering. Fortfarande syns inte heller hans kontaktuppgifter, namn, telefon och e-post. Kan ni hjälpa oss?
    agneta
  • Hej Agneta,

    Då saknas bokföringsmetod. Du kan ändra det under Kundlista och kugghjulet till höger om det aktuella företaget och sedan Bokföring - fyll i bokföringsmetod - företaget start - Räkenskapsårets slut. Då bör kvitto synas. Att kontaktuppgifterna inte syns jobbar vi på, dessa sparas men syns inte.
    Mattias Ericson Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.