Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Segt/stannar när jag ska spara en faktura

Hej!

-När jagt skall spara en faktura (efter att jag fotat den/dem) går det allt oftare väldigt segt på slutet (den blåa linjen som visar hur mycket tid det är kvar). Idag stannade den flera ggr och skärmen i min iPhone6 visade "Något gick fel -vi försöker åtgärda problemet snarast".
-Minst en gång sparades fakturan trots felmeddelande, men inegn faktura blev inscannad. Väldigt lurigt och kan ge upphov till problem för min redovisningsbyrå.
-Hittar ingen info om driftstörningar.
Lars Ericsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Märkligt, vilken typ av kategori använde du vid registreringen? Vi har haft vissa problem att spara händelser där man valt Representation som kategori, något som borde vara fixat inom en snar framtid.

    Mvh,
    William Support
  • Kostnad/Faktura klickar jag på i Appen.
    Lars Ericsson
  • Hej Lars! Väljer du någon särskild kategori när du registrerar fakturan eller blir det oavsett? Vi har nämligen haft problem liknande de du beskriver då det varit tal om representationskategorin.
    Markus Support
  • Nix, väljer ingen kategori alls (har jag aldrig gjort tidigare). Nu hände det igen. Bifogar tre screenshots från min mobil:
    1) Skärmen stannar i detta läge. Den blåa stapeln slutar röra sig.
    2) Felmeddelande från er.
    3) Lik förb....at sparas uppdraget men UTAN den scannade fakturan.
    Ovanstående är väldigt stökigt och tidsödande. Alla fördelar med denna app raderas i ett slag om det fungerar så här instabilt. Har fungerat hyfsat bra tills för 1-2 veckor sedan. Ha det bra, Lars
    Lars Ericsson
  • Hej igen Lars!

    Beklagar att du upplever de här problemen och förstår att det är frustrerande. Tack för skärmdumparna, det hjälper felsökningen. Jag försöker återskapa problemen, men har ännu inte lyckats.

    Just det här problemet har vi inte fått rapporterat innan, så det är hittills okänt för oss. Du kanske redan testat det, men det vore värt att testa att göra en ominstallation av appen, ibland kan det ha rent magiska effekter.

    Tills vidare jobbar jag vidare med att försöka återskapa problemet.
    Markus Support
  • -OK, tack. Ominstallation: Raderar jag i så fall INTE mina tidigare fakturor?
    -Jag har redan testat via wifi och via 4G men det är ingen skillnad.
    -Jag har 25GB ledigt utrymma (knappt halva RAM-minnet).

    Lars Ericsson
  • Hej Lars!
    Ingenting lagras lokalt i din app utan ligger på våra servrar, dvs om du installerar om appen och sedan loggar in på nytt så kommer allt läsas in igen.
    Markus Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.