Byråstöd

Hej, under bokföring i byråstöd har jag en kolumn som heter avstämning, men jag vet inte hur jag får tillgång till att bocka i den. Har titta på klientnivå för att se om jag ska göra något där men hittar inget?
Ingela

Kommentarer

  • Hejsan!

    På de klienter du önskar ha den avprickningen att avstämning av bokföring är gjord, så ska du Lägga till tjänsten Bokföring-Avstämning.
    Det gör du på klientnivå under fliken Uppdrag och Lägg till tjänster.
    Vill du göra det på många klienter samtidigt så kan du göra det under Byråinställningar och Masshantering (kräver att du är byråadministratör)

    Läggs tjänsten avstämning upp med periodicitet kvartalsvis, dyker den bara upp på bokföringsmånad mars, juni, september och september. Är den månadsvis så dyker den aktiviteten upp för varje bokföringsmånad från och med det startdatum du angivit på tjänsten.
    Marie Support
  • Hej igen, om jag går in under masshantering så finns fliken uppdrag-bokföring och sen vilken tjänst och där finns bara bokföring och rapport till klient? Det är själva tjänsten avstämning som jag inte hittar någonstans!
    Ingela
  • Hejsan!
    Jag såg nu att du hade bara 47 st uppdagsmallar kvar. Tidigare kunde man ta bort dem helt från en byrå. Nu kan man  inaktiver dem. Senare i eftermiddag kan jag lägga tillbaka de som saknas så de blir inaktiverade istället för borttagna. Jag återkommer då jag har gjort det.
    Marie Support
  • Hejsan!
    Det har kommit lite emellan men jag har iaf ordnat så att du kommer åt uppdragsmallen för Bokföring- Avstämning.
    Jag får lägga dit de andra borttagna när tillfälle ges. Du kommer vidare nu iaf.
    Marie Support
  • Tack 😀 vad betyder UH i kolumner att välja?
    Ingela
  • Det är vem/vilka som är Utförande handläggare på tjänsterna på den raden. 😀
    Marie Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.